Przygoda z Nissanem Leaf oraz o nowym modelu Juke Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
środa, 24 października 2018 07:50

Kamila Szczawińska kontynuuje swoją elektryczną przygodę z Nissanem LEAF

Modelka oraz promotorka ekologicznego trybu życia po przejechaniu ponad 40 000 zeroemisyjnych kilometrów za kierownicą Nissana LEAF pierwszej generacji rozpoczyna swoją przygodę z drugą odsłoną najpopularniejszego samochodu elektrycznego na świecie.


 

Kontynuacja współpracy jest kolejnym elementem działań komunikacyjnych japońskiego producenta skierowanych na promowanie samochodów elektrycznych oraz przełamywanie stereotypów na ich temat. W ramach blisko dwuletniej współpracy Kamila Szczawińska wykorzystując Nissana LEAF pierwszej generacji w realizacji swoich codziennych obowiązków udowodniła, że pojazd zeroemisyjny może stanowić realną alternatywę dla pojazdów wyposażonych w tradycyjny silnik spalinowy.
„Każdego dnia przejeżdżałam Nissanem LEAF blisko 200 kilometrów i nigdy nie narzekałam na brak prądu, który wieczorami po prostu uzupełniałam w garażu ze zwykłego gniazdka. Muszę przyznać, że bardzo trudno byłoby mi wrócić na stałe do auta z silnikiem spalinowym. Pojazdy zeroemisyjne idealnie wpisują się w promowane przeze mnie wartości związane z ochroną środowiska naturalnego, a dodatkowo są niezwykle komfortowe. Bardzo szybko przyzwyczaiłam się do charakterystycznej dla nich ciszy, dynamiki oraz braku wibracji. Tym bardziej cieszę się, że przez najbliższe miesiące będą mogła nabijać mój licznik elektrycznych kilometrów za kierownicą Nissana LEAF drugiej generacji” – powiedziała Kamila Szczawińska.
Kolejna odsłona pioniera segmentu samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy oferuje 270 kilometrów zasięgu w cyklu mieszanym (WLTP), co umożliwia jazdę nawet przez kilka dni bez konieczności ładowania pojazdu. W mieście zasięg rośnie do 389 km na jednym ładowaniu.
W porównaniu z pierwszą generacją zwiększeniu uległa również pojemność akumulatorów, do 40 kWh, liczba koni mechanicznych, do 150 KM, oraz maksymalny moment obrotowy, który obecnie wynosi 320 Nm. Znacząco zmienił się również wygląd zewnętrzny. Dodatkowo nowy model został wyposażony w szereg innowacyjnych rozwiązań wspierających kierowcę w codziennej jeździe, takich jak na przykład system e-Pedal. Umożliwia on ruszanie z miejsca, przyspieszanie oraz hamowanie aż do pełnego zatrzymania wyłącznie poprzez operowanie jednym pedałem, przyspieszenia. Komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy po autostradzie podnosi z kolei zaawansowany system wspomagania kierowcy ProPILOT.
„Dla prawie 70% europejskich kierowców Nissan LEAF jest pierwszym samochodem elektrycznym. Ta statystyka pokazuje jak ważna jest cały czas edukacja na temat elektrycznej mobilności, a Nissan jako lider rynku, zarówno w Polsce jak i na świecie, ma w tym zakresie do odegrania kluczową rolę. Z tego względu angażujemy się w szereg projektów przełamujących stereotypy na temat pojazdów zeroemisyjnych. Z jednej strony są to elektryczne wyprawy Arkadego Pawła Fiedlera przez Afrykę lub Marka Kamińskiego do Japonii, z drugiej demonstrowanie korzyści wynikających z codziennego użytkowania . Przez blisko dwa lata Kamila stała się jednym z najbardziej doświadczonych elektrycznych kierowców w Polsce i cieszymy się, że w ramach realizowanych przez nas działań będziemy mogli dalej korzystać z jej cennych doświadczeń” – podsumowuje Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.


 

Nissan Juke BOSE® Personal® Edition już w sprzedaży


• Nowa wersja specjalna pionierskiego miejskiego crossovera marki Nissan
• Bogate wyposażenie standardowe, w tym system nagłośnienia BOSE® Personal® z głośnikami w zagłówku fotela kierowcy
• Personalizacja nadwozia i wnętrza, system multimedialny NissanConnect i 16 calowe felgi ze stopów metali lekkich
• Benzynowy silnik spełniający najnowsze normy emisji spalin i standardy homologacyjne
Nissan Juke BOSE Personal Edition to nowa wersja specjalna modelu, który zapoczątkował segment miejskich crossoverów.

Jak sugeruje nazwa wersji, samochód został wyposażony w dostępny wyłącznie w Nissanie system nagłośnienia BOSE® Personal®. Dzięki cyfrowemu przetwarzaniu sygnału i sześciu głośnikom BOSE o znakomitych parametrach zapewnia on poczucie zanurzenia w dźwięku 360°. W skład systemu wchodzą między innymi dwa pionierskie głośniki BOSE UltraNearfield™ wbudowane w zagłówek fotela kierowcy.
Dźwięk z systemu audio BOSE Personal można personalizować z uwzględnieniem własnych upodobań. Służąca do tego funkcja BOSE PersonalSpace™ Control jest dostępna poprzez ekran dotykowy systemu multimedialnego NissanConnect. Umożliwia ona regulowanie poszczególnych opcji odsłuchu, począwszy od dźwięku precyzyjnie skupionego na przedniej części kabiny do dźwięku o znacznie szerszej, „otaczającej” charakterystyce.
Nissan Juke BOSE Personal Edition jest oferowany w 5 wersjach lakieru nadwozia: szarym Gun, czarnym Metallic, niebieskim Vivid, czerwonym Magnetic oraz białym Pearl. Każdej z nich przypisany jest określony kolor personalizacji nadwozia oraz wnętrza, harmonizujący z barwą nadwozia. Dostępne kolory dodatków personalizacyjnych nadwozia oraz wnętrza to: czarny Enigma, niebieski Power oraz pomarańczowy Energy.
Juke BOSE Personal oferowany jest w następujących kombinacjach kolorystycznych:
• Kolor nadwozia szary Gun – personalizacja w kolorze pomarańczowym Energy
• Kolor nadwozia czarny Metallic – personalizacja w kolorze pomarańczowym Energy
• Kolor nadwozia czarny Metallic – personalizacja w kolorze niebieskim Power
• Kolor nadwozia niebieski Vivid – personalizacja w kolorze czarnym Enigma
• Kolor nadwozia czerwony Magnetic – personalizacja w kolorze czarnym Enigma
• Kolor nadwozia biały Pearl – personalizacja w kolorze czarnym Enigma
Pakiet personalizacji nadwozia zawiera kolorowe nakładki na lusterka, listwy boczne oraz nakładki na zderzaki. Ponadto standardowo montowane są specjalne 16-calowe felgi ze stopów metali lekkich ze wstawkami w kolorze czarnym Enigma. Na słupku B każdego samochodu umieszczono emblemat BOSE Personal.
W ramach personalizacji wnętrza konsola środkowa, detale na drzwiach, oprawy kratek nawiewu oraz elementy dekoracyjne na przednich fotelach oferowane są w barwie odpowiadającej kolorystyce pakietu stylizacyjnego nadwozia.
Egzemplarze z serii specjalnej BOSE Personal Edition są wyposażone między innymi w multimedialny system NissanConnect z nawigacją satelitarną, system kamer 360°, pakiet bezpieczeństwa Safety Shield (ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu oraz ostrzeżenie o poruszających się wokół samochodu obiektach), inteligentny kluczyk, czujniki zmierzchu i deszczu, podgrzewane przednie siedzenia oraz podgrzewane i elektrycznie składane boczne lusterka.
Juke BOSE Personal Edition oferowany jest z benzynową jednostką o pojemności 1,6 l oraz mocy 112 koni mechanicznych, spełniającą najnowsze normy emisji spalin. Klienci mają do wyboru przekładnię manualną lub automatyczną bezstopniową.

Nissan Juke BOSE Personal z manualną skrzynią biegów oferowany jest w cenie 77 000 zł, a wersja z przekładnią bezstopniową za 81 300 zł.
###

Nissan w Europie
Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 640 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. Wizja inteligentnej mobilności Nissana wyznacza kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.
http://www.newsroom.nissan-europe.com 

/źródło - /

Poprawiony: środa, 24 października 2018 08:27