Świąteczne porządki - które prace zajmują nam najwięcej czasu? |
Wpisany przez S.Z. |
środa, 23 grudnia 2015 11:59 |
Świąteczne porządki – które prace zajmują nam najwięcej czasu?
Według raportu „Obowiązki domowe Polaków”, realizowanego na zlecenie marki Hotpoint (1), głównymi zajęciami, które zajmują najwięcej czasu są porządki w szafach z ubraniami oraz mycie podłóg i okien. Co ciekawe, z tych dwóch prac domowych panie uznały mycie podłóg i okien za najbardziej czasochłonne zajęcie (27%) w przeciwieństwie do mężczyzn – taką odpowiedź wskazał tylko co 5 ankietowany. Trzecie miejsce zajęło gotowanie z 18%. Zmywanie wskazał tylko co 10 badany. Być może dlatego, że wiele polskich rodzin coraz częściej w swoich kuchniach umieszcza oszczędzające czas, ale i pieniądze zmywarki. Jako najmniej czasochłonne zajęcia Polacy uznali odkurzanie (5%), pranie (4%) oraz podlewanie kwiatów (2%).
Harmonogram sprzątania Dodatkowe informacje Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu. Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike. Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń. Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd. Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group. Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl (1)Raport „Obowiązki domowe Polaków”. Badanie zrealizowane przez agencję Zymetria techniką CAWI na osobach w wieku 20-45 lat. N=245. Realizacja badania: 29.07.2015 – 02.08.2015 roku. /źródło - / |
Poprawiony: środa, 23 grudnia 2015 12:08 |