O jakiej kuchni marzą Polacy? |
Wpisany przez S.Z. |
poniedziałek, 11 kwietnia 2016 10:16 |
O jakiej kuchni marzą Polacy?
Kuchnia, nazywana często „sercem domu”, to przestrzeń, w której spędzamy dużo czasu, zatem powinniśmy się w niej dobrze czuć. Dlatego zależy nam, aby było to miejsce „z charakterem”. Oczywiście pomieszczenie to musi być także funkcjonalne i praktyczne, o czym decyduje m.in. sprzęt AGD. W badaniu zrealizowanym na zlecenie marki Hotpoint, Polacy opisali swoją kuchnię marzeń – oto jakie urządzenia powinna posiadać kuchnia idealna! Wiodącymi sprzętami w wymarzonej kuchni są piekarnik wielofunkcyjny (72%), zmywarka (69%) oraz wielofunkcyjny mikser (67%). Można zatem wnioskować, że cenimy sobie w kuchni wygodę, ale równocześnie zależy nam na możliwie jak najlepszej jakości i smaku przygotowywanych dań.
Jak pokazuje badanie, panie w porównaniu z panami, wskazują na większą liczbę sprzętów, które widziałyby w swoich wymarzonych kuchniach. Mężczyźni cenią za to wygodę i oszczędność czasu – jedynym urządzeniem, które wskazywali częściej niż kobiety, jako obowiązkowe w kuchni idealnej, była kuchenka mikrofalowa (64% do 57%).
Dodatkowe informacje Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu. Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike. Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń. Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd. Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group. Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl |
Poprawiony: poniedziałek, 11 kwietnia 2016 10:24 |