O jakiej kuchni marzą Polacy? Drukuj
Wpisany przez S.Z.   
poniedziałek, 11 kwietnia 2016 10:16

O jakiej kuchni marzą Polacy?


Wyniki najnowszego raportu

Kuchnia, nazywana często „sercem domu”, to przestrzeń, w której spędzamy dużo czasu, zatem powinniśmy się w niej dobrze czuć. Dlatego zależy nam, aby było to miejsce „z charakterem”. Oczywiście pomieszczenie to musi być także funkcjonalne i praktyczne, o czym decyduje m.in. sprzęt AGD. W badaniu zrealizowanym na zlecenie marki Hotpoint, Polacy opisali swoją kuchnię marzeń – oto jakie urządzenia powinna posiadać kuchnia idealna!


Wiodącymi sprzętami w wymarzonej kuchni są piekarnik wielofunkcyjny (72%), zmywarka (69%) oraz wielofunkcyjny mikser (67%). Można zatem wnioskować, że cenimy sobie w kuchni wygodę, ale równocześnie zależy nam na możliwie jak najlepszej jakości i smaku przygotowywanych dań.
Na kolejnych miejscach znalazły się „wygodne sprzęty” jak ekspres do kawy, który wskazała ponad połowa ankietowanych oraz kuchenka mikrofalowa (58%). Według blisko 60% Polaków, w kuchni marzeń nie powinno zabraknąć lodówki z kostkarką. Ponad 40% ankietowanych wskazało także na: sokowirówkę, gofrownicę, frytownicę i parowar.

 

Jak pokazuje badanie, panie w porównaniu z panami, wskazują na większą liczbę sprzętów, które widziałyby w swoich wymarzonych kuchniach. Mężczyźni cenią za to wygodę i oszczędność czasu – jedynym urządzeniem, które wskazywali częściej niż kobiety, jako obowiązkowe w kuchni idealnej, była kuchenka mikrofalowa (64% do 57%).


Sprzęt AGD pomoże w stworzeniu kuchni marzeń
Naszą kuchnię marzeń możemy stworzyć wybierając funkcjonalne, bezpieczne i stylowe sprzęty gospodarstwa domowego. Takie urządzenia oferuje np. marka Hotpoint, która stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych, przy zastosowaniu ciekawego designu i komfortu użytkowania. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, a piekarnik z linii Luce posiada aż 31 programów pieczenia, co sprawia, że przygotowywanie posiłków staje się prostsze i szybsze. Innym przykładem mogą być lodówki z funkcją Active Oxygen, które pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu. Natomiast wybrane modele zmywarek marki Hotpoint, wyposażone są w innowacyjną technologię Zone Wash. Dzięki niej właściciel sprzętu może wybrać, na którym koszu urządzenie ma skoncentrować moc zmywania w zależności od rodzaju naczyń oraz poziomu ich zabrudzenia.


Dodatkowe informacje
Hotpoint to marka, która tworzy ergonomiczne, intuicyjne i bezpieczne sprzęty gospodarstwa domowego. Charakteryzuje je nowoczesny design, funkcjonalność oraz komfort użytkowania. Produkty wyróżniają się wyjątkowym wzornictwem, łatwością obsługi oraz najwyższą jakością.

Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu.

Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike.

Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń.

Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd.

Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group.

Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl

 

Poprawiony: poniedziałek, 11 kwietnia 2016 10:24