Bądźmy romantyczni cały rok, a w szczególności w Walentynki! Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
niedziela, 11 lutego 2018 11:30

ALEKSANDRA WOŹNIAK ZACHĘCA: BĄDŹMY ROMANTYCZNI CAŁY ROK, A W SZCZEGÓLNOŚCI W WALENTYNKI!

Moda na Walentynki przyszła do Polski ze Stanów Zjednoczonych. 14 lutego ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. A co o Walentynkach sądzi Aleksandra Woźniak, ambasadorka najbardziej romantycznego polskiego kanału, Romance TV?


Walentynki: tak czy nie?

Chociaż Polacy różnie reagują na modę przychodzącą do nas z zagranicy, Dzień Świętego Walentego już dawno przyjął się w Polsce. Obchodzimy go tak, jak na Zachodzie, z całą otoczką marketingową. Już od początku lutego wypatrujemy czerwieni i serc w sklepach i na ulicach, bo jest to już nieodłączna część dnia zakochanych. Osobiście jestem zwolenniczką obchodzenia Walentynek. Jest to dobry pretekst, by zrobić coś czego nie robimy na co dzień, zjeść romantyczną kolację w domu lub w restauracji, iść na spacer we dwoje. Jednak to, co najważniejsze, to okazywanie sobie miłości każdego dnia. Walentynki mają sens tylko wtedy, kiedy stają się urozmaiceniem całego roku, a nie jedynym dniem, kiedy wyznajemy sobie uczucia! – mówi Aleksandra Woźniak, Ambasadorka Romance TV.

Najlepsze sposoby na spędzenie Walentynek

Co roku kobiety i mężczyźni głowią się czym zaskoczyć drugą połówkę, jak sprawić, by Walentynki były wyjątkowe. Sprawdzonymi sposobami są kolacja, kwiaty, czekoladki, kino. Niektórzy idą krok dalej i przedłużają Walentynki o kilka dni, zabierając partnera na wspólny wyjazd. Jest to też dzień często wybierany na oświadczyny. Każdy sposób jest dobry, jeżeli wkładamy w niego swoje serce. Kolacja przygotowana samodzielnie, lecz z miłością, jest może mniej wykwintna niż ta serwowana
w restauracji, ale z pewnością bardziej wymagająca i romantyczna. Pamiętajmy, że w tym dniu to właśnie ilość wkładanych uczuć i zaangażowanie jest najważniejsza! Idealne Walentynki dla mnie to takie spędzone tylko we dwoje, nieważne gdzie, ważne, żeby towarzyszyła im miła atmosfera. Na co dzień mamy głowy zajęte obowiązkami, a Walentynki to świetny pretekst, by na chwilę się zatrzymać i skupić na sobie nawzajem. Świetnym ukoronowaniem walentynkowego wieczoru, może być wspólne obejrzenie filmu na kanale Romance TV, który doskonale wpasowuje się ze swoimi produkcjami w romantyczną, pełną miłości atmosferę Walentynek. – dodaje Aleksandra Woźniak.

Romantyczny znaczy jaki?

Myślę, że romantyczność to względne pojęcie. Dla jednych będą to kwiaty i śniadanie przyniesione do łóżka a dla innych wspólny skok na bungee. Najważniejsze, żeby umieć sobie nawzajem sprawić radość.

Na bycie romantycznym składa się nie jedna, lecz kilka cech, takich jak spontaniczność, umiejętność okazywania uczuć i zainteresowania, opiekuńczość czy zapewnianie poczucia bezpieczeństwa drugiej osobie. To z pewnością nie tylko kupowanie kwiatów i czekoladek od święta. Romantyczność przejawia się w codziennych czynnościach, jak przyniesienie rano kawy do łóżka, przygotowanie kolacji czy gorącej kąpieli. Myślę jednak, że te wszystkie cechy i gesty są zupełnie naturalne, jeżeli darzymy się nawzajem uczuciem, więc bycie romantycznym na co dzień nie jest trudne. – podsumowuje Aleksandra Woźniak, Ambasadorka Romance TV.


Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami to m.in. „Nauczyciel”, „Górski lekarz”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii, w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Polska była 4. krajem, w którym uruchomiono kanał. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na platformach nc+ i Cyfrowy Polsat, a także w Orange TV i w największych sieciach kablowych, m.in. w UPC, Vectra, TOYA oraz w nowej usłudze Play Now. Ambasadorką i prezenterką kanału jest aktorka Aleksandra Woźniak.

www.romance-tv.pl
www.facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

/źródło - /

Poprawiony: niedziela, 11 lutego 2018 11:41