Nowy Nissan Micra już w rękach pierwszego klienta w Polsce Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
środa, 21 czerwca 2017 11:10

Nowy Nissan Micra już w rękach pierwszego klienta w Polsce

Pierwszy zamówiony w Polsce egzemplarz nowego Nissana Micra, piątej generacji niezwykle popularnego miejskiego hatchbacka japońskiej marki, został 3 czerwca uroczyście przekazany klientowi w salonie Zaborowski w Warszawie.

 

Zupełnie nowego Nissana Micra można opisać jednym słowem – rewolucyjny. Piąta generacja modelu, którego europejska historia sięga roku 1983, stanowi ogromny krok naprzód w porównaniu do poprzednika.
Pan Piotr z Warszawy, który w sobotę odebrał pierwszy zamówiony w Polsce egzemplarz nowego modelu, tak skomentował swój wybór: „Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to niezwykle atrakcyjny design. Po salonie w Paryżu, gdzie Micra została zaprezentowana po raz pierwszy, nie mogłem się doczekać, by zobaczyć ją na własne oczy. I nie zawiodłem się, jej sportowa, agresywna sylwetka bardzo mi się podoba”.
Nowa Micra jest dłuższa, szersza i niższa od poprzedniczki. Dzięki doskonałej organizacji przestrzeni pięciodrzwiowe nadwozie oferuje wszystkim podróżującym komfort i wysoki poziom ergonomii. Całości dopełnia pojemny, 300-litrowy bagażnik. „Na jazdę próbną przyjechaliśmy do salonu Zaborowski w pięć osób – cztery dorosłe i mój trzyletni syn. Udało nam się bez problemu zmieścić w kabinie i sprawnie zamontować dziecięcy fotelik. A to dla miejskiego samochodu stanowi poważne wyzwanie!” – powiedział Pan Piotr. Dodał także, że był pozytywnie zaskoczony dynamiką tak obciążonego samochodu.
Gama nowego Nissana Micra składa się z pięciu poziomów wyposażenia: Visia, Visia+, Acenta, N-Connecta oraz Tekna. Wybór Pana Piotra padł na bogato wyposażoną wersję N-Connecta z benzynowym silnikiem 0.9 IG-T o mocy 90 KM z sześcioma poduszkami powietrznymi, systemem wspomagania ruszania pod górę, tempomatem i ogranicznikiem prędkości, światłami do jazdy dziennej i kierunkowskazami w technologii LED, elektrycznie regulowanymi szybami przednimi, podgrzewanymi, elektrycznie sterowanymi lusterkami, 16” felgami ze stopów metali lekkich, automatyczną klimatyzacją, multimedialnym systemem NissanConnect z kolorowym ekranem dotykowym 7" oraz przyciemnianymi tylnymi szybami.
„Poza stylistyką, mocną stroną Micry jest jej bogate wyposażenie i – co dla mnie również ważne – dobra opinia jaką cieszy się marka Nissan. Uznałem, że w połączeniu z rozsądną ceną jest to bardzo atrakcyjna oferta w porównaniu z konkurencją” – podkreślił Pan Piotr odbierając nowy samochód.
Egzemplarz kupiony przez Pana Piotra został zamówiony dodatkowo z pakietem bezpieczeństwa i pakietem komfortowym plus. W geście dla pierwszego klienta salon Zaborowski ufundował podgrzewane przednie fotele. Ciemnoszare nadwozie zostało uatrakcyjnione elementami personalizacji w kolorze pomarańczowym. W takim samym kolorze Pan Piotr wybrał pakiet personalizacji wnętrza, obejmujący elementy dekoracyjne foteli, podłokietników na drzwiach, obić na wysokości kolan oraz tablicy wskaźników.
Nowy Nissan Micra wyposażony w pakiet bezpieczeństwa – a taki właśnie wybrał pierwszy klient – kilka dni temu w testach bezpieczeństwa Euro NCAP otrzymał najwyższą ocenę 5 gwiazdek.
Pan Piotr zamierza wykorzystywać swój nowy samochód zarówno do pracy, jak i w czasie wolnym.


Nissan w Europie

Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 660 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. Wizja inteligentnej mobilności Nissana wyznacza kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.


http://www.newsroom.nissan-europe.com

Poprawiony: środa, 21 czerwca 2017 11:19