Chlebki typu KR-IRL dla diabetyków i otyłych Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
niedziela, 12 września 2010 19:10

Chlebki typu KR-IRL dla diabetyków i otyłych – przepis na domowy wypiek.

 

MOTTO:

CUKRZYCA  (typu 2),  OTYŁOŚĆ,  ZŁA DIETA - NIE!!

Składniki:

KASZA jaglaną - 400g.

RYŻ biały lub brązowy, również - 400g.,

PRZYPRAWY sól kamienna nieoczyszczona, pieprz, kminek, ew. zioła - wg uznania.

OTRĘBY PSZENNE – 150g.

 

Wszystkie te składniki – bez otrębów pszennych - gotujemy w jednym garnku o pojemności minimum

4 litry przez ok. 15 minut dodając 2,5 l. wody.

Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut. Kasza i Ryż (masa razem 800g.) wchłonią wtedy całą użytą do gotowania wodę, co następnie ułatwi formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków.

Do powstałej masy dodajemy 150 gram otrębów pszennych i dokładnie mieszamy. Otręby chłoną dużo wody, dlatego uzupełniamy powstałą masę wlewając ok. 0,5 litra przegotowanej wody. Odczekujemy parę minut tak aby otręby wchłonęły wodę. Z powstałej masy tj. kaszy z ryżem wraz z otrębami  formujemy cienkie mini chlebki ugniatając ją palcami na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokrywamy blachę do pieczenia.

Pieczemy w piekarniku (temp. 250 stopni C przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.

Uwaga: wszelkie dodatki np. miód, rodzynki, WYKLUCZONE !! Te dodatki sprzyjają  OTYŁOŚCI i CUKRZYCY  typu 2.

 

WAŻNE:

 

GLUKOZA  naturalna to RYŻ, wszystkie KASZE, Owoce, WARZYWA. Logika myślenia, postęp, spokój. Również produkty zalecane i dozwolone wg tzw.

INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO („IŻ” produktu).

GLUKOZA  nienaturalna to MĄKA, CUKIER oraz IRRACJONALNE zachowania, CZĘSTA zmiana nastroju, nerwowość.

  

UWAGA:

 

Taka kompozycja składników, również kolejność przygotowania tj. gotowanie, a następnie pieczenie tworzą strukturę żywieniową, która w sposób zadawalający poprawia wszelkie parametry zdrowotne organizmu człowieka; a w szczególności wydolność seksualną organizmu.

Wystarczy porównać: Chiny 1,2 mld ludzi, Indie 900 mln oraz wszystkie Ludy Dalekiego Wschodu; jak pracują i jak skutecznie się rozmnażają, to wszyscy wiemy.

Skąd czerpią energię, to oczywiste, że z ryżu i kasz, a jaki czynią przy tym postęp cywilizacyjny, tylko Im  pogratulować.

  

PLUSY:

 

Chleb typu KR-IRL, podnosi poziom cukru po spożyciu o 26% wzrostu, tzw. Niskie węglowodany.

Zapobiega otyłości i cukrzycy typu 2. Nie wywołuje wzdęć i nie tworzy zaparć.

MINUSY:

aktualnie brak sklepu lub piekarni, która wytwarza i sprzedaje ten produkt.

 

PORÓWNANIE:

 

Chleb upieczony z mąki np. pszennej, żytniej, orkiszowej i każdej innej: zawsze stymuluje nadwagę i cukrzycę typu 2. Wzdęcia oraz zaparcia są gwarantowane. Poziom cukru po spożyciu chleba pszenno żytniego wynosi 74% wzrostu, po chlebie razowym 39%, po czystej glukozie 74%. Są to tzw. wysokie węglowodany, niezdrowe dla człowieka.  

 

REFLEKSJA:

 

Każdy pacjent po operacji dostaje jako pierwszy posiłek tzw. kleik z ryżu białego oczyszczonego i wody.

Biały ryż to ryż pozbawiony łupiny, czyli dalej po tzw. oczyszczeniu produkt najwyższej wartości odżywczej, podobnie jak jabłko obrane z łupiny też jest wartościowym owocem pozbawionym jedynie skórki.

Zwróćcie uwagę, że Japończycy, kiedy podają przepis na sushi, to mówią o rybach, warzywach i innych dodatkach. O ryżu właściwie mówią bardzo rzadko, a przecież wiadomo, że ryż stanowi 50-70% gotowego dania.

Rzadko mówią o ryżu, bo dla Nich ryż w potrawie, to OCZYWISTOŚĆ !!

 

P R Z E P I S ten jest zamieszczony na stronie internetowej;

 

http://www.magdalirl.com.pl/

 

Jest to ewenement w skali kraju i całej Europy. Niezwykle ważna jest też wiedza z „książkowa”.

 

Książka Pt.”  PORADNIK  żywieniowy człowieka XXI wieku”

W rozdziale NR 35, zamieszczono kompendium wiedzy nt: Afrodyzjaki, Seks, Hormony, Testosteron.

  

P. S. Chleb typu KR-IRL, stanowi o silnym układzie immunologicznym, organizmu człowieka. Dostarcza ogrom energii eliminującej głód dlatego, iż glukoza naturalna w nim zawarta, stabilizuje poziom cukru we krwi, na ok. 4-5 godzin !! tzw.  niskie węglowodany, tj. do 26% wzrostu.

 

Złe to, wysokie węglowodany. Podnoszą poziom cukru po spożyciu zbyt wysoko co jest istotne przy cukrzycy typu 2.

To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec WARTO  !!

 

Nadesłała Angelika Cres z Gdańska – dziękujemy

 

MEDYCYNA,  WIEDZA - TAK!!