Skuteczna profilaktyka bez wychodzenia z domu? - samobadanie piersi |
Wpisany przez Administrator |
piątek, 04 listopada 2016 17:14 |
Skuteczna profilaktyka bez wychodzenia z domu?
Kobiety w całej Polsce mogą już samodzielnie badać się pod kątem raka korzystając z urządzenia, którego skuteczność została potwierdzona badaniami. BRASTER® to niewielkie urządzenie, aplikacja mobilna oraz zaawansowany system automatycznej interpretacji danych. Użytkowniczki mogą również opcjonalnie skorzystać z konsultacji z zespołem wykwalifikowanych ekspertów medycznych, który otacza kobietę opieką w razie potrzeby udzielenia jej niezbędnych zaleceń. Dzięki takiemu połączeniu BRASTER® dba o zdrowie i życie kobiet. Rak piersi nadal jest najczęściej wykrywanym nowotworem wśród kobiet. Co roku w Polsce diagnozuje się około 18 000 nowych przypadków , a statystyki pokazują stały wzrost zachorowań. Ważna jest regularna profilaktyka i wczesne wykrycie zmian nowotworowych. Urządzenie nie wykorzystuje promieni Roentgena, jest więc bezpieczne. System automatycznej interpretacji oparty na algorytmach sztucznej inteligencji archiwizuje rejestrowane co miesiąc obrazy piersi oraz porównuje je ze sobą w celu zwiększania czułości badania. Zastosowany w BRASTER® system automatycznej interpretacji, opracowany przez polskich naukowców, jest rozwiązaniem rewolucyjnym w skali świata. Badania z zastosowaniem BRASTERA® przeprowadzone na blisko 2000 kobiet potwierdzają skuteczność urządzenia w wykrywaniu zmian nowotworowych. Ważne jest, aby kobiety wyrobiły w sobie nawyk regularnego badania swoich piersi i zrozumiały, że to one muszą dbać o swoje zdrowe. Jako psycholog zajmujący się pacjentami z chorobami onkologicznymi, wielokrotnie spotykam się z paniami, które dziś walcząc o swoje życie żałują, że zawczasu nie przykładały większej wagi do samobadania piersi. Przecież to prosty nawyk. A czym jest spełnianie marzeń, jeśli zabraknie nam zdrowia? Cieszę się, że wreszcie pojawiło się narzędzie, które pozwoli kobietom skutecznie dbać o siebie.– podkreśla Adrianna Sobol, psychoonkolog, Członek Zarządu Fundacji OnkoCafe. BRASTER® to z założenia urządzenie wyjątkowo przyjazne w obsłudze. Aplikacja podpowiada każdy kolejny krok, przeprowadzając użytkowniczkę przez badanie. To co ważne, otrzymujemy wynik, który nie bazuje na naszym prywatnym odczuciu jak w badaniu dotykowym, lecz opiera się na wiedzy ekspertów oraz systemie interpretacyjnym, który wcześniej przeanalizował już tysiące obrazów termicznych. A na dodatek co miesiąc przypomina o przeprowadzeniu badania – wylicza ambasadorka marki, Magdalena Różczka. Codziennie podejmujemy decyzje dotyczące naszego zdrowia, gdy wybieramy posiłek, kładziemy się spać, czy wstajemy wcześniej, aby poćwiczyć. Używanie BRASTERA® raz w miesiącu będzie najłatwiejszą i pewnie najmądrzejszą z nich. Jestem pewna, że stanie się moim najważniejszym nawykiem, a także wielu innych kobiet, które chcą jak najdłużej cieszyć się pełnią życia – dodaje aktorka. BRASTER® jest dostępny w sprzedaży od 19 października 2016 roku w wybranych aptekach i na stronie internetowej www.braster.eu. Całkowity koszt urządzenia wraz z kompletem comiesięcznych badań przez 24 miesiące to 891 zł. BRASTER® można nabyć również w abonamencie w dwóch wariantach - z opłatą wstępną o wartości 1 zł koszt wyniesie 45 zł miesięcznie, a z opłatą w wysokości 195 zł miesięczny koszt to 29 zł. Abonament przewidziany będzie na dwa lata. BRASTER, wraz ze startem sprzedaży, rozpoczął współpracę z Nationale-Nederlanden Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie. Regularne badania to troska o to co najcenniejsze, czyli zdrowie i życie. Dlatego profilaktyka i zachęcanie Polek do systematycznych badań są nam szczególnie bliskie. Nasza współpraca z firmą Braster jest dla nas naturalnym krokiem na drodze do wykształcania zdrowych nawyków związanych z badaniami. Dzięki temu urządzeniu Polki - a wkrótce w ramach specjalnej limitowanej oferty także nasze potencjalne klientki - zyskają narzędzie i dodatkową szansę na jeszcze lepsze zadbanie o zdrowie swoje i bliskich – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden. Równolegle wystartowała kampania wprowadzająca na rynek urządzenie BRASTER® zatytułowana „BRASTER® - twój najzdrowszy nawyk". Kampania obejmuje internet, prasę, reklamę zewnętrzną oraz działania product placement w telewizji. Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja GoldenSubmarine, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MEC. Spot reklamowy z udziałem Magdaleny Różczki - ambasadorki marki - można obejrzeć na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h5hPCgjM0cc. Dołącz do rewolucji w samobadaniu piersi, czyli wszystko o urządzeniu BRASTER® Co to jest BRASTER®? Jak działa BRASTER®? Jak wykonać badanie BRASTEREM®? Z czego składa się BRASTER®? Czy BRASTER® może zastąpić mammografię lub USG? Skąd wiadomo, że BRASTER® jest skuteczny i bezpieczny? Więcej informacji na temat BRASTER® na stronie www.braster.eu /źródło - / |
Poprawiony: piątek, 04 listopada 2016 17:32 |