Masz Nissana? Znaczy jesteś sympatyczna :) Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
piątek, 19 lutego 2016 09:25

Masz Nissana? Znaczy jesteś sympatyczna :)

Właściciele Nissanów najsympatyczniejszymi i najbardziej życzliwymi kierowcami


• Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Cambridge pokazują, że właściciele Nissanów to najbardziej życzliwi, lojalni i przyjaźnie nastawieni ze wszystkich kierowców
• Badania zostały przeprowadzone przy wykorzystaniu testów psychometrycznych jako wskaźnika osobowości klientów
Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Psychometrii na jednym z najbardziej znanych uniwersytetów na świecie – Cambridge w Wielkiej Brytanii – odkryto, że jednymi z najbardziej sympatycznych i życzliwych ludzi, jakich można spotkać w życiu, są właściciele samochodów marki Nissan. Jeśli więc ktoś szuka idealnego partnera lub partnerki, powinien szukać właśnie wśród posiadaczy takich aut.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technik profilowania osobowości wysnuto wniosek, że kierowcy Nissanów są też najbardziej hojnymi, lojalnymi i przyjaznymi spośród właścicieli samochodów różnych marek w Europie.
Badania wykazały również, że właściciele Nissanów znacznie częściej niż inni przedkładają dobro bliźnich nad swoim, dążą do dobrobytu gospodarczego i sprawiedliwości społecznej.
"Ocena osobowości i stylistyka samochodów są ze sobą powiązane", twierdzi dr Richard Mills, doktor psychometrii w Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge. "Nasze badania pokazują, że kierowcy Nissanów są ogólnie postrzegani jako życzliwi, hojni i sympatyczni. Są także taktowni i przyjaźnie nastawieni do innych, i uważają, że z natury ludzie kierują się w życiu uczciwością i przyzwoitością".
Psychometria – znana także jako profilowanie osobowości – to tylko jeden z wielu sposobów, które wykorzystuje Nissan by lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wynikiem tego jest ciągłe ulepszanie interakcji marki z jej klientami w szerokim zakresie doświadczeń: za kierownicą samochodów Nissana, poprzez kontakt online oraz w salonach sprzedaży i centrach serwisowych w całej Europie.
"Psychometria pozwala Nissanowi w optymalny sposób kształtować podróż klienta przez proces zakupu auta i jednocześnie tworzyć samochody, w których właściciel może zakochać się w taki sam sposób, jak ma to miejsce w relacjach międzyludzkich. Właściciele Nissanów cenią sobie bliskie i osobiste relacje z ludźmi, co czyni ich idealnymi partnerami” – dodał Mills.

 

* Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge wykorzystało w swoich badaniach dane o 824 właścicielach samochodów różnych marek. Celem było znalezienie różnic w profilach osobowościowych pomiędzy posiadaczami Nissanów i klientami innych marek samochodowych.


 

Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge
Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge jest ośrodkiem naukowym, którego celem jest prowadzenie badań naukowych, nauczanie i rozwój narzędzi analizy psychologicznej w środowisku internetowym. Centrum działa od 2005 roku. W ciągu ostatnich trzech lat znacząco się rozwinęło w konsekwencji niebagatelnego wzrostu aktywności w zakresie komunikacji on-line i sieci społecznościowych.

Nissan w Europie
Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 600 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku kalendarzowym w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 675 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, samochody małolitrażowe, samochody typu SUV, pojazdy użytkowe oraz samochody elektryczne, takie jak Nissan LEAF, który jest najpopularniejszym samochodem elektrycznym na świecie, a 96% klientów poleciłoby go swoim znajomym. Obecnie Nissan oferuje w Europie aż 23 zróżnicowane i innowacyjne modele pod markami Nissan i Datsun.

/źródł - Nissan Polska/

Poprawiony: piątek, 19 lutego 2016 09:33