Dobrze dobrane - biustonosz sportowy dla naszej sylwetki |
Wpisany przez S.Z. | |||||||||
sobota, 23 stycznia 2016 10:20 | |||||||||
Dobrze dobrane – biustonosz sportowy dla naszej sylwetki Piersi to nie mięśnie. Niby oczywiste, ale nie każda z nas bierze to pod uwagę wybierając się na trening. Zbudowane są głównie z tkanki tłuszczowej i podtrzymywane przez skórę. Wraz z upływem lat skóra traci sprężystość, a wahania wagi oraz grawitacja nie pozostają bez wpływu na wygląd biustu. Jeżeli dodamy do tego wszelkiego rodzaju wstrząsy, które fundujemy naszym piersiom podczas treningu, okaże się, że nie mają one lekkiego życia. Skorzystajmy więc z porad firmy Decathlon i zadbajmy o odpowiedni biustonosz sportowy. Odpowiednio dobrany rodzaj biustonosza vs. typ sylwetki Kompresyjny
Z dzielonymi miseczkami
Z oddzielnymi miseczkami i regulacją
Mini poradnik – prawidłowe mierzenie rozmiaru biustu Różnica pomiędzy obwodem biustu Rozmiar miseczki Informacje o firmie Decathlon Decathlon to międzynarodowy producent i dystrybutor odzieży oraz sprzętu sportowego. Misją Decathlonu jest umożliwianie jak najszerszej rzeszy ludzi czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Firma robi to poprzez nieustanną pracę nad obniżaniem cen. Decathlon pragnie, aby każdy mógł sobie pozwolić na zakup sprzętu i odzieży sportowej, niezależnie od zasobności portfela czy miejsca zamieszkania. Swoją misję zawierającą się w zdaniu: „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” realizuje w Polsce, oferując swoje artykuły w 45 sklepach stacjonarnych w i sklepie online. Decathlon sprzedaje produkty znanych sportowych marek, ale przede wszystkim marek własnych, zwanych Markami – Pasjami (m.in. Artengo, Domyos, Fouganza, Kalenji, Nabaiji, Quechua, Tribord,Wed’ze), które są dostępne wyłącznie w sklepach Decathlon. W swoich punktach sprzedaży stara się stworzyć klientom optymalne warunki do dokonywania sportowych zakupów, takie jak: możliwość swobodnego testowania produktów, odpowiednia obsługa, kompetencje i sportowa pasja pracowników, najniższe ceny oraz szeroki zakres usług, np.: serwis rowerowy czy narciarski, personalizacja produktów (np. termonadruki) czy możliwość zakupu kart podarunkowych. /źródło - Kuźnia PR/ |
|||||||||
Poprawiony: sobota, 23 stycznia 2016 10:44 |