Włoska stylistyka kuchni Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
czwartek, 10 września 2015 20:10

Wyrafinowany styl, piękna linia, elegancja i nowoczesny design – czyli włoska stylistyka sprzętów AGD marki Hotpoint

Kraj Fiata, Ferrari i Lamborghini. Mekka wspaniałych zabytków, urokliwych miast, malowniczych regionów i licznych kawiarni, w których można wypić pełne aromatu espresso. Chyba nikt nie ma wątpliwości, o jakim europejskim państwie mówimy. Co jeszcze charakteryzuje Włochy? Świetny design – wysublimowany, klasyczny i elegancki. Sprzęty gospodarstwa domowego także mogą takie być – udowadnia to marka Hotpoint, która tworzy ergonomiczne, intuicyjne i bezpieczne, ale także stylowe produkty AGD, o czym może przekonać się każdy poszukujący nowej pralki, lodówki, kuchenki czy zmywarki. Marka Hotpoint od lat dostępna jest bowiem także na polskim rynku.

Nasz dom – nasze wnętrza to nie tylko meble, kolory ścian czy oświetlenie. To także sprzęty, im bardziej ułatwiające codzienne życie, tym lepiej. Ale czy pralka lub lodówka muszą być tylko funkcjonalne? Marka Hotpoint udowadnia, że możemy od nich wymagać czegoś więcej.


Hotpoint – komfort i styl
Hotpoint tworzy funkcjonalne, bezpieczne i stylowe sprzęty gospodarstwa domowego. Swoje włoskie koneksje zawdzięcza przejęciu w 2001 r. przez koncern Merloni Elettrodomestici (obecnie Whirlpool Group). Marka postawiła sobie za cel odpowiadanie na potrzeby swoich klientów i tworzenie sprzętów, które są dostosowane do stylu ich życia. Wszystkie produkty posiadają intuicyjne programy, dzięki którym użytkownik ma wpływ na to, co za ich pośrednictwem będzie się działo z ubraniami, jedzeniem czy naczyniami.
Po pierwsze funkcjonalność
Jeśli uwielbiamy gotować, chcemy, żeby serwowane przez nas dania były smaczne i odpowiednio przygotowane. Lubimy też mieć pewność, ze nasz sprzęt AGD nam w tym pomoże i da kontrolę nad przygotowywanymi posiłkami. Z myślą o perfekcjonistach powstały więc urządzenia marki Hotpoint, które mają za zadanie usprawnić nasze codzienne życie. Dodatkowo, zastosowanie technologii HD sprawia, że każdy ze sprzętów wyposażony został także w rozwiązania, które w znaczący sposób wpływają na jakość ich pracy. W ten sposób powstał m.in. piekarnik z linii Luce z 31 programami pieczenia. Chleb z chrupiącą skórką, idealnie upieczona wołowina, soczysty kurczak, smakowita ryba, puszysty placek ze śliwkami – i wiele innych potraw to dla niego żaden problem. Innym przykładem są zmywarki z systemem Zone Wash, który daje możliwość wybrania jednego kosza, na którym w danym cyklu będą skoncentrowane strumienie wody. Podobnie jest w przypadku pralek marki Hotpoint. Najnowszy model eliminuje 100 najczęstszych plam z bawełnianych ubrań już w 20◦. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od daty zakupu.


Bezpieczeństwo i ekologia
Hotpoint dba także o bezpieczeństwo. Ideą marki jest tworzenie sprzętów, które zapewnią bezpieczeństwo ich użytkownikom. Przykładem może być pralka Aqualtis, która poprzez zastosowanie specjalnego programu antyalergicznego, usuwa do 99,99% alergenów (potwierdzone przez Brytyjski Instytut Antyalergiczny). Kolejnym przykładem może być piekarnik z linii Luce, którego szyba nie nagrzewa się podczas pieczenia. Oczywiście sprzęt posiada również blokadę, uniemożliwiającą otwarcie drzwiczek w trakcie jego pracy. Dzięki temu możemy być spokojni – nasze dziecko, krzątające się po kuchni i zaglądające w każdy jej zakamarek, jest bezpieczne. Dotykowy wyświetlacz w bursztynowym kolorze również może zainteresować naszą pociechę – dlatego piekarnik posiada także blokadę sterowania.
Ponadto produkty marki zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów. Potwierdza to znak Ecotech, który jest gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń. Na przykład technologia Eco Rain, zastosowana w nowej linii pralek marki, to specjalny system recyrkulacji wody, dający oszczędność – o 50% zmniejsza zużycie energii, a o 20% wody.
Produkty wyróżniają się łatwością obsługi, najwyższą jakością oraz wyjątkowym wzornictwem. Mają nowoczesny design, nawiązujący do włoskiego stylu w minimalistycznym wydaniu, który charakteryzuje się elegancją i spójnością. Dzięki marce Hotpoint można go stworzyć we własnej kuchni czy łazience. Wykonanie sprzętów z najwyższej jakości materiałów: stali, szkła, a nawet tytanu, gwarantuje ich trwałość i wytrzymałość, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd. Sprzęty marki Hotpoint to idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii.


 

Dodatkowe informacje
Hotpoint to marka, która tworzy ergonomiczne, intuicyjne i bezpieczne sprzęty gospodarstwa domowego. Charakteryzuje je nowoczesny design, funkcjonalność oraz komfort użytkowania. Produkty wyróżniają się wyjątkowym wzornictwem, łatwością obsługi oraz najwyższą jakością.

Marka Hotpoint stawia sobie za cel tworzenie unikatowych rozwiązań technologicznych. Zastosowana w sprzętach technologia High Definition, opiera się na zaawansowanych systemach, które usprawniają nasze codzienne życie. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu.

Nienaganna skuteczność połączona z najwyższej klasy designem – ta ambitna wizja stała się rzeczywistością, dzięki zapoczątkowanej w 1968 roku i wciąż kontynuowanej współpracy z japońskim architektem Makio Hasuike, świetnym interpretatorem emocji marki Hotpoint i projektantem m.in. lodówki czterodrzwiowej i pralki Aqualtis. Ta ostatnia oferowała programy dopasowane do wszystkich rodzajów ubrań i była owocem wielu lat studiów i badań w dziedzinie prania, wzmocnionych kreatywnością Hasuike.

Koncentracja marki na aspektach dbałości o bezpieczeństwo środowiska ma także ogromne znaczenie w procesie projektowania urządzeń, które zapewniają najwyższe standardy efektywności i niższe zużycie zasobów, co potwierdza znak Ecotech na pralkach, zmywarkach, pralko-suszarkach, lodówkach i piekarnikach. Jest on gwarancją zrównoważonego zużycia energii bez uszczerbku dla efektów działania każdego z urządzeń.

Innowacyjne podejście do każdego produktu to najważniejszy cel przyświecający marce Hotpoint. Jej produkty trafiają w potrzeby konsumentów, ponieważ stanowią idealne połączenie technologii, estetyki i oszczędności energii. Potwierdza to m.in. linia Luce, której motywem przewodnim jest połączenie szkła i stali. Gwarantuje to trwałość i wytrzymałość sprzętów, nadając im jednocześnie innowacyjny i elegancki wygląd.

Hotpoint jest marką wchodzącą w skład Whirlpool Group.

Więcej informacji na stronie www.hotpoint.pl

/źródło - /


 

Poprawiony: czwartek, 10 września 2015 20:25