Buty nie tylko dla Prince'a Drukuj Email
Wpisany przez S.Z   
czwartek, 19 lutego 2015 10:51

BUTY NIE TYLKO DLA PRINCE'A


W marcu br. marka Betelli obchodzić będzie pierwsze urodziny obecności na polskim rynku. O tym, jak młoda firma, szyjąca ekskluzywne obuwie podwyższające dla mężczyzn, radzi sobie na niszowym rynku w Polsce opowiada Olaf Furmanek, właściciel i pomysłodawca marki.
Początki marki Betelli sięgają drugiej połowy lat 90-tych. Trzech przyjaciół wpadło na pomysł stworzenia butów, które dodawałyby mężczyznom centymetrów. Pierwsze prototypy powstawały metodą prób i błędów. Godziny dopasowywania, poprawiania i testowania na sobie były okupione początkowo bolącymi odciskami. Wszystko jednak do czasu odpowiedniego wyprofilowania buta i odnalezienia właściwych materiałów składowych tak, aby buty były nie cięższe niż normalne obuwie, przy jednoczesnym zachowaniu plastyczności i komfortu chodzenia. Szybko okazało się, że buty nosili również ich znajomi, i znajomi znajomych. W 2013 roku marka została oficjalnie sformalizowana w postaci spółki F2H Sp. z o.o. Dzięki temu dopracowywany latami produkt mógł trafić do szerszego grona odbiorców, dając mężczyznom zadowolenie, pewność siebie i lepsze samopoczucie. Właśnie z tych emocji wywodzi się nazwa marki Beteli, bo Betelli to połączenie dwóch angielskich słów: „Better Life". Dziś główna idea marki to po prostu „Lepsze Życie". Pasja, radość tworzenia i uśmiech na twarzy, stają się bezcenne, gdy można dzielić je z innymi.


Rozmowa z Olafem Furmankiem, właścicielem i pomysłodawcą marki Betelli.


Za chwilę minie pierwszy rok obecności marki Betelli na polskim rynku? Jaki był ten rok?
Bardzo dobry i bardzo pracowity. Dostrzegając niszę na rynku obuwniczym, a później realizując pomysł butów podwyższających dla mężczyzn, nie tylko spełniliśmy marzenie o zrealizowaniu innowacyjnego produktu, ale także odpowiedzieliśmy Polakom na potrzebę posiadania dodatkowych centymetrów. Dzięki ukrytej wewnątrz buta wkładce dodaliśmy mężczyznom kilka centymetrów wzrostu. Wpłynęliśmy na poprawę ich samopoczucia w różnych sytuacjach życiowych. Skąd o tym wiemy? Mamy Klientów, którzy do nas wracają i dzielą się swoim opiniami.


Buty, które leczą?
Wolimy podkreślać, że są to buty, które sprawiają, że czujesz się po prostu lepiej, pewniej siebie. To trochę tak jak kobieta na szpilkach od razu widać jak lepiej wygląda i czuje się piękniejsza. W wielu przypadkach można jednak tak powiedzieć.


Jak polski rynek przyjął nowy trend?
W niskich społeczeństwach jak np. w Chinach, każdy centymetr wzrostu jest na wagę złota. I tam obuwie podwyższające nikogo już nie dziwi, gdyż noszone jest masowo. Z czasem moda na podwyższające obuwie pojawiła się w Ameryce i zachodniej Europie. Nasi zagraniczni koledzy nie mają dziś żadnych oporów, by kupić buty podwyższające, tylko po to, aby lepiej poczuć się w towarzystwie wysokich i atrakcyjnych kobiet na szpilkach. A jak to wygląda u nas? Buty są już w Polsce dostępne, ale proces oswajania z tematem, jeszcze trwa...


Przebudowujecie mentalność, zmieniacie myślenie, łamiecie stereotypy... Co jest najtrudniejsze w tym biznesie?
Przekonanie mężczyzn, że nie są to buty na obcasie dla artystów czy estradowców jak Prince, ale po prostu buty codzienne dla mężczyzn, którzy chcą dobrze czuć się we własnej skórze. To obuwie, dla tych, którzy potrzebują dodatkowych centymetrów wzrostu z różnych konkretnych powodów: biznesowe spotkania, wyższa lub równego wzrostu partnerka, ważne uroczystości, ślub, kiedy partnerka chce wystąpić na wysokich szpilkach.

Jak wygląda rynek butów podwyższających w Polsce?
Działamy na rynku niszowym. Jesteśmy pierwsza firmą w Polsce, która szyje ekskluzywne obuwie. Buty w całości produkowane są w Polsce, z najlepszej jakości skór. Do kilku modeli w naszej kolekcji sprowadzamy skórzane podeszwy z Włoch. Nasz produkt jest wysokiej jakości, trwały, bezpieczny i etyczny. Taki postawiliśmy cel na samym początku i tego trzymamy się. Miesięcznie sprzedajemy kilkaset par. Jak na firmę działająca od niespełna roku, to dobry wynik. Zgłaszają się do nas Klienci z całej Polski, wśród nich mamy wielu Klientów powracających, co bardzo nas cieszy.


Jakie kolejne plany?
Odpowiadamy na potrzeby wymagającego Klienta. Dla nas oznacza to nieustający rozwój, czyli inwestycje w nowe kolekcje, nowoczesne wzornictwo oraz dotarcie do klienta. Będziemy rozwijać ofertę sklepu internetowego oraz sukcesywnie budować markę poprzez wzmożone działania marketingowe. To ważne w działalności na konkurencyjnym rynku konsumenta.


Co buty Betelli mają takiego, czego nie mają inne?
Przede wszystkim magię, ukrytą w unikalnym mechanizmie buta, dzięki któremu system podwyższający jest całkowicie niewidoczny dla oczu. Posiadają ponadto cechy dobrego agenta. Powołane do zadań specjalnych, poza wszelkimi podejrzeniami, dyskretnie dodają mężczyźnie siedmiu centymetrów wzrostu, zachowując przy tym w pełni naturalny wygląd i elegancję. Pasują zarówno do wyjściowego stroju jak i codziennej elegancji. Czy są gwarancją sukcesu?


My wierzymy, że tak.


Jak kupić buty podwyższające?
Wystarczy wejść na stronę www.Betelli.pl i zajrzeć do sklepu by wybrać model dla siebie. Zakupy w sklepie, dzięki przyjaznej nawigacji strony, są nie tylko przyjemne, ale jednocześnie szybkie, pewne i komfortowe. Bezpieczeństwo i wygodę płatności elektronicznych gwarantują sprawdzone systemy: PayU, Przelewy24 i PayPal. Przesyłki dostarczane są w sposób dyskretny, ponieważ firma szanuje prywatność swoich Klientów (oraz to, że nie każdy ma ochotę ujawniać fakt, że nosi buty podwyższające). W ofercie sklepu znajdują się modele nie tylko klasyczne na wielkie wyjścia, ale też stylowe na imprezę czy casualowe do codziennego użytkowania. Oferta sklepu jest stale poszerzana, pojawiają się nowe kolory, materiały oraz ciekawe wykończenia i detale.

 

/źródło - Wind PR/