Hypoalergiczne cienie do powiek Drukuj Email
Wpisany przez S.Z   
czwartek, 08 stycznia 2015 12:06

Złoto dla cieni do powiek HYPOAllergenic!

Hypoalergiczne cienie do powiek z serii HYPOAllergenic marki Bell otrzymały kolejną nagrodę. Tym razem, prestiżowe pierwsze miejsce zdobyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt 2015", organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze. Polską edycję badania realizuje instytut GfK Polonia na podstawie oryginalnej metodologii opracowanej przez instytut INNOFACT.

 

HYPOAllergenic Hypoalergiczne cienie do powiek

Zostały przygotowane specjalnie z myślą o osobach o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Ich składniki dobrano z niezwykłą starannością, aby zminimalizować potencjał alergiczny. Cienie z serii HYPOAllergenic są bezzapachowe, nie zawierają alkoholu ani syntetycznych barwników! Specjalny proces otoczkowania pigmentów estrami oleju jojoba nadaje formule cieni kremową, niezwykle przyjemną w aplikacji konsystencję, jednocześnie zapobiegając ich obsypywaniu. Estry jojoba mają również właściwości nawilżające, podobne do ludzkiego sebum. Lekka formuła produktu oraz odpowiednia adhezja sprawia, że cienie nie obciążają powiek, a jednocześnie są trwałe i nie gromadzą się w ich załamaniach.
Zawierają Wit. C i E.

HYPOAllergenic cienie do powiek
Dostępne w 9 kolorach
Cena 13,00 zł

www.bell.com.pl bell.kosmetyki     

 

 


Informacje o Bell:
Firma Bell jest uznanym producentem i dystrybutorem kosmetyków kolorowych. Od 30 lat jest liderem wśród polskich marek pod względem popularności oraz sprzedaży na rynku. Szczyci się produktami na najwyższym poziomie światowych standardów. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych może nieustannie udoskonalać swoje kosmetyki. Posiada własne laboratorium R&D, w którym specjaliści dbają o to, aby kosmetyki nie tylko upiększały, ale także pielęgnowały. Laboratorium mikrobiologiczne sprawuje kontrolę nad jakością produktów trafiających do naszych konsumentek. Na uwagę zasługuje również fakt, że firma Bell sama projektuje i wykonuje opakowania produktowe.
Wysoka jakość produktów połączona z przystępną ceną sprawia, że firma Bell może konkurować z producentami marek zagranicznych. Jej produkty są z sukcesem sprzedawane zarówno na rynkach krajów Europy Środkowo–Wschodniej jak i Europy Zachodniej, w tym: Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji, Bułgarii, Azerbejdżanu, RPA oraz Bliskiego Wschodu. Do grona odbiorców kosmetyków marki Bell dołączyły także: Grecja, Włochy oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie, Iran i Tajwan.

 

/źródło - KiS Production Sp. z o.o./

 

Poprawiony: czwartek, 08 stycznia 2015 12:26