Ten dzień należy do mężczyzn - 30 września "Dzień Chłopaka" |
Wpisany przez S.Z. |
piątek, 20 września 2013 10:49 |
Ten dzień należy do mężczyzn Już niedługo, bo 30 września będziemy obchodzić, zyskujący w ostatnich latach coraz bardziej na popularności, Dzień Chłopaka. Jak spędzić ten dzień? Mamy dla was klika niebanalnych propozycji. Geneza Dnia Chłopaka w Polsce nie jest dokładnie znana. Może być wynikiem przyjmowania w naszym kraju zachodnich standardów, powszechnej komercjalizacji lub po prostu być formą rekompensaty dla mężczyzn za huczne marcowe święto kobiet. Jak to wygląda na świecie Jak to wygląda u nas Zwyczaj ten zaczął rozprzestrzeniać się także wśród osób w innym wieku, które decydują się na obchody tego święta – w końcu jest to kolejna okazja do miłego spędzenia wolnego czasu, a także sprawienia radości bliskiej osobie. Zamiast kolejnego dnia spędzonego przed telewizorem, można wyjść do knajpy czy na spacer i pokazać mężczyźnie, jak bardzo jest ważny w życiu swoich bliskich. Jest to również dobry moment do sprawienia mu radości niezwykłym upominkiem. „W okresie poprzedzającym Dzień Chłopaka, zauważamy wśród naszych klientów zwiększoną aktywność związaną z zakupem prezentów przeznaczonych dla chłopców i mężczyzn. Najczęściej wybierane są przejażdżki sportowymi samochodami, gokartami, lot w aerotunelu lub na symulatorze. Wśród młodszych, największą popularnością cieszą się warsztaty z robotami. Prezenty w formie przeżyć mają tą przewagę nad tradycyjnymi, że pozostają w pamięci na dłużej." – mówi Ernestas Vasiliauskas, Prezes firmy Super Prezenty. Więcej pomysłów na prezent dla chłopców i mężczyzn można znaleźć na stronie: https://www.superprezenty.pl/pl/prezenty_dla_mezczyzn.aspx W tym niezwykłym dniu przede wszystkim chodzi o pokazanie chłopcom i mężczyznom, że odgrywają ważną rolę w życiu rodziny, w kręgu znajomych i wszystkich innych kręgach społecznych. Informacje o marce Super Prezenty Firma Super Prezenty Sp. z. o.o. weszła na polski rynek w lutym 2012 roku. Jest częścią międzynarodowego koncernu Gera Dovana, mającego swoje filie na Litwie, Łotwie, Białorusi i w Rosji. Firma wychodząc naprzeciw preferencjom konsumentów, przeprowadziła rebranding logotypu, dostosowując go do polskiego rynku. Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce. W swojej ofercie posiada dziesiątki przeżyć, zarówno ekstremalnych, jak również odprężających czy edukacyjnych dla dzieci. Prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną w największych centrach handlowych w Warszawie: Janki, Targówek i Galeria Mokotów. |
Poprawiony: niedziela, 05 stycznia 2014 18:34 |