Prezenty, które zostają na zawsze Drukuj Email
Wpisany przez S.Z.   
poniedziałek, 27 maja 2013 11:52

Prezenty, które zostają na zawsze

W wielu badaniach udowodniono, że najlepiej pamiętamy ze swojego życia poszczególne momenty, pojedyncze przeżycia, emocje i doznania. Życie jest sumą doświadczeń człowieka, dlaczego więc nie zapewnić bliskim tych niezapomnianych: wyjątkowych i na długo zapadających w pamięć.

Ile razy kupiliśmy komuś prezent, a ta osoba nie była z niego zadowolona? Ile razy sami dostaliśmy podarunek zupełnie nietrafiony? Koniec z bezsensownymi niespodziankami! W czasach pędzącego konsumpcjonizmu związanego z nabywaniem kolejnych przedmiotów, nadeszła pora na rewolucyjną zmianę w podejściu do uszczęśliwiania innych – nie kupujemy już więcej rzeczy, kupujemy niezapomniane przeżycia i doświadczenia. W wielu krajach, obdarowywanie przeżyciami, zamiast zwykłymi „materialnymi" prezentami jest już od kilku lat bardzo popularne. Kupowanie kolejnych gadżetów, często absolutnie nieprzydatnych, czy prezentowanie kwiatów lub alkoholu przy każdej okazji, powoli odchodzi do lamusa. I nie ma się czemu dziwić, z badań przeprowadzonych w zeszłym roku przez TNS OBOP* wynika, że aż 35% osób nie było zadowolonych z prezentów, jakie otrzymały na święta, a 19% stwierdziło, że zamierza te prezenty podarować.. innym przy najbliższej okazji.

Prezenty, które robią wrażenie

Żywot materialnych prezentów jest krótki, prędzej czy później zostaną zapomniane. Inaczej sprawa wygląda z niezwykłymi przeżyciami, które zostaną w pamięci obdarowanego na całe życie. Co więcej, nasz prezent w postaci doznania możemy dobrać pod kątem specyficznych upodobań odbiorcy, co innego możemy podarować naszej mamie, a co innego najlepszemu kumplowi, który większość dnia spędza w biurze i brak mu w życiu „dreszczyku emocji". W Polsce, ekstremalne prezenty, które cieszą się największym zainteresowaniem to te związane przede wszystkim z motoryzacją, jak drifting, przejażdżki luksusowymi sportowymi samochodami, podniebnymi wariacje, jak skoki ze spadochronem, loty paralotnią, szybowcem czy balonem; sporty wodne, jak np. kurs wakeboardingu. Inne bardzo popularne prezenty to m.in. strzelanie z karabinu maszynowego, gra w paintball, skoki „dream jump" z ponad dwustumetrowej wieży, degustacja whisky. Osobom preferującym spokojniejsze rodzaje przeżyć, możemy podarować pakiety do SPA, kursy przyrządzania sushi, zakupy z osobistą shopperką, kurs zumby czy profesjonalną sesje fotograficzną. Również rodzice znajdą propozycje prezentów dla swoich pociech – lekcja golfa, nurkowania, zorbing czy urodziny z robotami zaskoczą najmłodszych i sprawią, że będą to dla nich i ich rodziców niezapomniane chwile.

Wszystkie wymienione prezenty oraz wiele innych można znaleźć w ofercie firmy Super Prezenty, która na początku zeszłego roku otworzyła swoją filię w Polsce. Oprócz sprzedaży stacjonarnej w Warszawie, w centrach handlowych Janki oraz Targówek, firma prowadzi także rozbudowaną sprzedaż online za pośrednictwem strony internetowej: www.superprezenty.pl

Zakupy przez internet to przede wszystkim wygoda, komfort oraz oszczędność czasu. Badania konsumenckie pokazują, że w ostatnim czasie coraz chętniej kupujemy prezenty w sieci, a zdecydowana większość kupujących twierdzi, że kupowanie prezentów on-line jest dla nich idealnym rozwiązaniem. Natomiast kiedy zapytano ich, co sami najbardziej chcieliby otrzymać, to obok stale cieszących się popularnością produktów typu markowy zegarek, zaczęli wymieniać niecodzienne doświadczenia, jak skok ze spadochronem, lot szybowcem czy przejażdżkę sportowym samochodem. Teraz, tego typu przeżycia są w zasięgu ręki. Nie warto kupować bliskim prezentów, które nic nie wniosą do ich życia. Ten sam budżet możemy przeznaczyć na doznania, które zapamiętają i które będą wspominać przez długie lata.


Informacje o marce Super Prezenty

Firma Super Prezenty Sp. z. o.o. weszła na polski rynek w lutym 2012 roku. Jest częścią międzynarodowego koncernu Gera Dovana, mającego swoje filie na Litwie, Łotwie, Białorusi i w Rosji. Firma wychodząc naprzeciw preferencjom konsumentów, przeprowadziła rebranding logotypu, dostosowując go do polskiego rynku. Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce. W swojej ofercie posiada dziesiątki przeżyć, zarówno ekstremalnych, jak również odprężających czy edukacyjnych dla dzieci. Prowadzi sprzedaż internetową, a także za pomocą stoisk stacjonarnych w największych centrach handlowych w Warszawie.

Strona internetowa: www.superprezenty.pl

* Źródło: TNS OBOP, 18+, 13-17.10.2011, N=1068, wiek: 16-44
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/35-proc-polakow-otrzymalo-nietrafione-prezenty-swiateczne/

/źródło - Core PR/

Poprawiony: sobota, 11 stycznia 2014 00:36