Silver Influencerzy. Nowy raport bierze pod lupę dojrzałych twórców modowych. |
Wpisany przez S.Z. | ||
czwartek, 29 października 2020 11:48 | ||
Silver Influencerzy. Nowy raport bierze pod lupę dojrzałych twórców modowych.● GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 polskich influencerów modowych.
Zdjęćia z "myszką" - pokaz mody podczas Międzynarodowych Targów w Lipsku (NRD) w 1975 roku - fot. Stefan Zubczewski Nigdy nie jest za późno, by połknąć modowego bakcyla – dowodzi nowy raport sklepu GaleriaMarek.pl. Profile silver influencerów obserwowane są przez dziesiątki tysięcy Polaków. W mediach społecznościowych świetnie radzą sobie zarówno dojrzałe panie, jak i panowie. Stylizacje podpatrzone w Internecie inspirują wielu z nas do zakupów. Często to właśnie dzięki mediom społecznościowym jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i kolekcjami. GaleriaMarek.pl sprawdziła, jak działają polscy influencerzy modowi. Choć różni ich styl, wiek i sposób komunikacji z fanami, wszyscy równie mocno kochają eksperymentować z własnym wizerunkiem. Moda a media społecznościoweNajwięcej inspiracji modowych znajdziemy na Instagramie. Za pośrednictwem tej platformy drzwi do swojej garderoby uchylają wszyscy badani influencerzy. Najpopularniejsi twórcy zakładali tam swoje konta 7–8 lat temu. Z kolei dojrzali trendsetterzy dołączali do Instagrama ok. 3 lata później. Każdy z nich opublikował w zeszłym roku średnio 251 postów. Silver influencerzy są aktywni również w innych mediach społecznościowych. Wszyscy badani komunikują się ze swoimi odbiorcami poprzez fanpage na Facebooku. 4 na 5 z nich prowadzi także autorskie blogi, poświęcone modzie i stylowi życia. Srebrni twórcy zyskują coraz więcej fanówKobiece silver influencerki to m.in. Krystyna Bałakier i Gosia Liszewska, działająca pod pseudonimem Apristyle Fashion. Klasyczną elegancję wśród dojrzałych mężczyzn promuje z kolei np. Jan Adamski i Ireneusz Korzeniewski, czyli słynny Styleman. Ubiegłoroczny przyrost obserwatorów na ich profilach sugeruje, że „srebrna nisza” będzie się powiększać. Krótko o badaniuAnalizie poddano profile 111 influencerów modowych oraz 37 865 postów i 13 821 pozostawionych komentarzy. Wszelkie uwzględnione dane dotyczyły 2019 roku. W zależności od liczby obserwatorów, twórców podzielono na cztery grupy. W przypadku każdej z nich badano nieco inne elementy działalności. Więcej na temat metodologii oraz wyników analizy można przeczytać w raporcie: Autorem raportu nt. influencerów modowych jest GaleriaMarek.pl. Multibrandowy sklep online, w którym klienci znajdą odzież, obuwie i dodatki największych marek z całego świata. /źródło - / |
||
Poprawiony: czwartek, 29 października 2020 12:23 |